13.2 C
Chișinău
vineri, aprilie 26, 2024

Recenzia filmului „Chemarea Străbunilor”

„Chemarea Străbunilor” este filmul  realizat de către Chris Sanders după scenariul lui Michael Green. Acesta a fost lansat în data de 19 februarie 2020 în Elveția, și prezintă o dramă, împletită cu aventură.

Producția dată a fost adaptată după romanul legendar „Call of the Wild” scris de către Jack London și publicat în 1903. Lucrarea  adesea a fost clasificată drept literatură pentru copii, deoarece personajul principal este un câine. Cu toate acestea, maturitatea și profunzimea ideilor poveștii o fac relevantă și pentru cititorii adulți. În această carte sunt atinse subiecte precum : supraviețuirea celui mai puternic, civilizație, natură, soartă cât și violență, în special împotriva animalelor. Respectiv toate aceste aspecte au fost ecranizate de către regizorii filmului.

Personajul principal este câinele pe nume Buck, care locuiește într-o casă de lux, are un stăpân bogat și niciodată nu a cunoscut viața de stradă. Într-o zi însă este răpit și vândut pentru a trage la sanie. De aici a și început cea mai mare și periculoasă aventură a sa.

Așadar viața lui Buck a fost dată peste cap în momentul în care acesta a fost furat de acasă, din California și dus în Alaska în timpul goanei pentru aur din secolul al XIX-lea. În acele condiții dificile, el a fost nevoit să învețe acea lume, se pare, mai plină de trădare și cruzime umană decât dreptate și bunătate .

Ajuns în Alaska câinele a trecut prin foarte multe obstacole și a fost nevoit să le îndure pe toate . Pe parcursul timpului acesta s-a aflat în posesia mai multor stăpâni, unii se comportau frumos, alții încercau să trezească duritatea, cruzimea și furia în el.

Poștașul Perrault a fost persoana care a crezut în acest câine și i-a oferit posibilitatea  să se manifeste. La rândul său, Buck  își ajuta în mod repetat stăpânul și îi rămânea loial. Dat fiind faptul că în Yukon totul era temporar și orice activitatea se încheia destul de repede, personajul nostru a fost nevoit să-și schimbe stăpânul de mai multe ori, astfel abordând treptat împlinirea destinului său. Schimbând proprietarii și experimentând o călătorie după alta, câinele se schimbă spiritual și afectează soarta oamenilor pe care îi întâlnește.

Totuși bătrânul singuratic și dornic de a explora lumea i-a modificat radical viața lui Buck și l-a ajutat să-și găsească adevărata chemare a străbunilor. Au pornit amândoi în cea mai mare călătorie, aceasta nu doar i-a făcut mai puternici, dar le-a schimbat radical cursul vieții.

Acest câine a reușit să demonstreze telespectatorilor că faptele bune pot fi săvârșite fără a fi capabil să vorbești. În acțiunile acestui animal inteligent putem observa mai mult uman, decât la mulți oameni de acolo, care trăiau în mare parte pentru a demonstra imensitatea lor de răutate, invidie cât și dorința de a avea mai mult în buzunare decât a duce o viață calmă și fericită.

Recomand cu cea mai mare încredere această producție cinematografică. Vă îndemn să descoperiți filmul care povestește despre dificultățile pe care le întâmpină Beck, încercând să supraviețuiască, în ciuda tratamentului dur al stăpânilor, a cruzimii câinilor și a durității naturii. În cele din urmă, lasă oamenii, fuge sălbatic și devine liderul unei… Pentru a găsi și a afla continuarea idei vă provoc să vizionați acest film!  În doar 105 minute veți afla povestea lui Back, câinele curajos și puternic.

Iuliana Gonța, stagiară

Alte știri pozitive

Fii cu noi